Taking too long? Close loading screen.
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 348
  پرینتخانه » آخرین اخبار, معاونت پژوهشی تاریخ انتشار : 08 مهر 1399 - 9:39 | 39 بازدید

تقریظ حضرت استاد یزدان‌پناه بر کتاب “طرح کلی اندیشه مقاومت”

کتاب "طرح کلی اندیشه مقاومت" که توسط خانه طلاب جوان قم فراهم آمده طلیعه خوبی برای مباحثی عالمانه و دلسوزانه از اندیشه انقلاب اسلامی است.

متن تقریظ استاد یزدان‌پناه بر کتاب “طرح کلی اندیشه مقاومت”

باسمه تعالی
کتاب “طرح کلی اندیشه مقاومت” که توسط خانه طلاب جوان قم فراهم آمده طلیعه خوبی برای مباحثی عالمانه و دلسوزانه از اندیشه انقلاب اسلامی است.
ما باید روایتگر انقلاب و انقلابی‌ماندن باشیم. واقعیت آنست که اهل اقدام‌بودن نیازمند تبیین و تحلیل و بصیرت‌افزایی در این زمینه است. از سویی ایجاد امید نیاز مبرم امروز ما است و در این اثر این امر موج میزند.
اساساً تبیین دقیق حقیقت انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام رحمهالله‌علیه و رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله که سکان‌دار حرکت انقلاب بوده و هستند، کار بسیار مهم و حیاتی است زیرا تا موضوع به صورت عالمانه و‌ موشکافانه نباشد، مسیر حرکت دقیقاً مشخص نمی‌شود و ما بیشترین ضرر را از این ناحیه متحمل شده‌ایم. باید توجه داشت که تبیین عالمانه اندیشه انقلاب و مقاومت کمک خوبی به دین‌ورزی درست و اسلام ناب محمدی (ص) می‌کند.
در پایان لازم است متذکر شوم رساله‌هایی از این دست باید به طور مداوم نگاشته شود تا بیش از پیش عمق و ژرفای اندیشه‌های انقلاب خود را بیشتر و بهتر نشان دهد و چراغ راه آینده باشد.

سیدیدالله یزدان‌پناه
۱۳۹۹٫۷٫۲

کتاب “طرح کلی اندیشه مقاومت” اثر آقای علی مهدیان و محصول مباحثات جمعی اعضای خانه طلاب جوان است که به تبیین مساله پیشرفت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته می‌پردازد.

🏷 برای اطلاعات بیشتر و تهیه اثر می‌توانید به سایت خانه طلاب جوان مراجعه نمایید؛
Khanetolab.ir

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیریت سایت، منتشر خواهد شد.