Taking too long? Close loading screen.
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 3617
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلاید بزرگ, اطلاعیه, معاونت پژوهشی تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 21:10 | 13 بازدید

گزارش تصویری | مدرسه زمستانه فلسفه هنر

فصل اول مدرسه فلسفه هنر در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توسط معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) این مؤسسه برگزار گردید. متن خبری حجت‌الاسلام صداقت معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بیان داشتند، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ میزبان فصل اول مدرسه زمستانه فلسفه هنر […]

فصل اول مدرسه فلسفه هنر در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توسط معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) این مؤسسه برگزار گردید.

متن خبری

حجت‌الاسلام صداقت معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بیان داشتند، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ میزبان فصل اول مدرسه زمستانه فلسفه هنر با حضور اساتید گرامی:
دکتر سید رضی موسوی گیلانی
دکتر محمد علی رجبی دوانی
حجت‌الاسلام و المسلمین اسدپور
حجت‌الاسلام و المسلمین امینی‌نژاد
حجت‌الاسلام صداقت

حول موضوعات :

۱) تاریخ هنر
۲) ظرفیت‌شناسی منطق در هنر اسلامی
۳) فلسفه هنر
۴) ظرفیت‌شناسی حکمت متعالیه در هنر اسلامی
۵) هنر و انقلاب اسلامی ایران
۶) نگاهی تاریخی به داستان‌های رمزی تمثیلی در فلسفه اسلامی
در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بودیم.

ایشان با بیان نکاتی پیرامون ضرورت برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی پیرامون هنر و فلسفه اسلامی ابراز داشتند : در حوزه‌های علمیه خلأ این نوع مباحث به شدت احساس می‌شود و از این رو مفتخریم جزو مؤسساتی هستیم که در حوزه فلسفه هنر اقدام به برگزاری این مدرسه نموده و به حمدالله با استقبال خوبی از سوی طلاب و دانشجویان علاقمند به فلسفه و هنر روبرو شد.

معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات خاطر نشان کردند: این فصل از مدرسه زمستانه فلسفه هنر با حضور حدود ۷۰ نفر از شرکت کنندگان به صورت حضوری و مجازی در بستر اسکای روم برگزار شد.

حجت‌الاسلام صداقت در ادامه فرمودند: این فصل از مدرسه زمستانه مقدمه‌ای برای آغاز به کار گروه علمی فلسفه هنر مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بوده که در آینده توسط این گروه علمی دوره‌های آموزشی پژوهشی در زمینه فلسفه هنر برگزار خواهد شد.

معاونت پژوهش مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بیان داشتند:
درصدد آن هستیم که مجموعه‌ای از محتوای دوره، اعم از فایل‌های صوتی و تصویری به همراه تصاویر و اسلایدهای ارائه شده توسط اساتید این فصل از مدرسه زمستانه فلسفه هنر، آماده‌سازی شده و در آینده نزدیک برای بهره‌برداری دیگر علاقمندان به این حوزه در سایت مؤسسه آموزشی پژوهشی نفحات بارگزاری خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیریت سایت، منتشر خواهد شد.