Taking too long? Close loading screen.
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 2473
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلاید بزرگ, اطلاعیه, معاونت پژوهشی تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401 - 9:37 | 67 بازدید

درس حکمت عملی

با توجه ضرورت پرداختن به حکمت عملی که سلسله جلیله حکماء تراث ارزشمندی از خویش در این موضوع برجای گذاشته اند، حضرت آیت‌الله یزدان‌پناه از سال تحصیلی ۹۹-۹۸ درسی را با عنوان «حکمت عملی» به صورت خصوصی آغاز کردند. بنای این درس بر این بود که بخشی از کار بر عهده استاد و بخشی از […]

با توجه ضرورت پرداختن به حکمت عملی که سلسله جلیله حکماء تراث ارزشمندی از خویش در این موضوع برجای گذاشته اند، حضرت آیت‌الله یزدان‌پناه از سال تحصیلی ۹۹-۹۸ درسی را با عنوان «حکمت عملی» به صورت خصوصی آغاز کردند.

بنای این درس بر این بود که بخشی از کار بر عهده استاد و بخشی از آن نیز بر عهده دوستان حاضر در درس باشد. لذا ارایه برخی جلسات با دوستان حاضر در درس است.

از آنجا که جای خالی این درس در میان دروس حوزی احساس می‌شد و از سویی ضرورت‌هایی که به حسب نیازهای امروزین نسبت به این رشته درسی وجود دارد و هر روز بیش از پیش خود را نشان می‌دهد، حضرت استاد تصمیم گرفتند که از سال تحصیلی آینده ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این درس به صورت عمومی برگزار شود.

از این‌رو صوت‌های این درس که طی سه سال گذشته برگزار شده است، در کانال «حکمت عملی» جهت بهرمندی سرورانی که به این درس علاقه داشته و بنا دارند از سال آینده در این درس شرکت نمایند، بارگذاری شد.

لازم به ذکر است این درس، روزهای چهارشنبه، دوساعت به ظهر برگزار می‌گردد.

برای عضویت در کانال این درس، بر روی آدرس زیر کلیک کنید:

https://eitaa.com/joinchat/3376480438C2b85b8c662

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیریت سایت، منتشر خواهد شد.