Taking too long? Close loading screen.
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 3218
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اسلاید بزرگ, اطلاعیه, معاونت رسانه تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 11:38 | 29 بازدید

دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با آیت‌الله یزدان‌پناه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، روز سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مسجد آیت‌الله العظمی جوادی آملی شهر مقدس قم با حضرت آیت‌الله یزدان‌پناه دیدار کردند. در این دیدار آیت‌الله یزدان‌پناه با تاکید بر اهمیت جایگاه و ارزشمندی دانشجویان نخبه همچون دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، به مواظبت از مساله دنیاگرایی و گرایش به مسائل مالی […]

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، روز سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مسجد آیت‌الله العظمی جوادی آملی شهر مقدس قم با حضرت آیت‌الله یزدان‌پناه دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله یزدان‌پناه با تاکید بر اهمیت جایگاه و ارزشمندی دانشجویان نخبه همچون دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، به مواظبت از مساله دنیاگرایی و گرایش به مسائل مالی در میان نخبگان سفارش کردند و عامل مالی را یکی از مهم‌ترین عوامل در انحراف از معنویت و نیز ایجاد مشکلات فرهنگی دانستند. ایشان کشیک کشیدن از نفس و مراقبه روزانه را مهم‌ترین راه‌حل برای مقابله با این مشکلات دانستند.

دفاع از انقلاب اسلامی، اصلاح نیات و جهاد در کارهای علمی و استفاده از محضر بزرگانی همچون استاد عابدینی و استاد امینی‌نژاد در دانشگاه صنعتی شریف، از دیگر توصیه‌های آیت‌الله یزدان‌پناه به دانشجویان بود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار آقای سینا فاتحی از مسئولین هیئت الزهراء دانشگاه صنعتی شریف، گزارشی از وضعیت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و نیاز جدی به حضور عالمان و فرهیختگان حوزوی در این دانشگاه دادند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیریت سایت، منتشر خواهد شد.